Actie Kerkbalans 2023 is van start!

Kerkbalans is de grootste fondsenwervende actie van het land; door het hele land vragen plaatselijke parochies en gemeenten hun leden om een financiële bijdrage over te maken. Binnenkort valt ook bij u de brief op de mat. Doet u dit jaar (ook weer) mee?

Na lastige jaren staat de kerkdeur nu gelukkig weer wagenwijd open. Daar zijn we dankbaar voor! Het is ook het moment dat we als parochie weer op volle kracht vooruit willen en kunnen. We willen een plek zijn en blijven waar je rust en verdieping kunt vinden en God mag ontmoeten. Waar we naar elkaar omzien en voor elkaar zorgen. Waar we klaarstaan voor mensen in de samenleving die onze steun nodig hebben. Onze bijdrage is onmisbaar om dit samen kerk-zijn ook in 2023 vorm en inhoud te geven.

Naast doneren, kunt u de Actie ook ondersteunen door er aandacht voor te vragen in uw eigen omgeving. U kunt bijvoorbeeld Kerkbalansberichten van de kerk delen. Zo laat u weten dat u het werk van onze Thomasparochie belangrijk vindt.

Een kerk kan alleen bestaan dankzij de financiële steun van haar leden. Doe daarom mee aan de Actie Kerkbalans. U kunt uw bijdrage digitaal overmaken op: NL32INGB0004510817 t.n.v. RK thomas van Aquino parochie onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2023’.

Alvast veel dank voor uw bijdrage! Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat. Op naar de kerk van morgen.