FINANCIËN

Wij zijn gehuisvest in onze bescheiden behuizing aan de Rijnstraat 109. Daar hopen wij op een nieuwe, warme en inspirerende manier het woord van de Heer verder te dragen en de tekens van Zijn aanwezigheid onder ons te vieren.

Iedere parochie stelt belangstellenden de vraag: “wat is de Kerk ons waard?”

Want de kerk is het waard om je voor in te zetten. Iedereen heeft daar eigen redenen voor.

De vraag kan ook worden omgekeerd, en luidt dan: ”wat kan ik voor de kerk betekenen?” Misschien een brutale vraag, maar we durven hem tóch te stellen. Want iedereen kan veel voor de kerk doen. Door aanwezig te zijn in de vieringen. Door  vrijwilliger te worden in het plaatselijke kerkenwerk, waarin iedereen naar beste kunnen welkom is, met handen, hart en hoofd.

En natuurlijk door een geldelijke bijdrage aan de plaatselijke kerk! Zodat ook de Thomas van Aquino parochie van waarde kan blijven voor haar omgeving, en misschien ook voor u.

Kerkbijdragen en giften:

IBAN:   NL32 INGB 0004 5108 17

t.n.v. RK Kerkbestuur St Thomas van Aquino parochie, Rijnstraat 109, 1079 HA Amsterdam